Het sleutelelement tot Nine Star Ki

Nine star ki

 

 

 

Het sleutelelement tot Nine Star Ki – Sterk Emotioneel Karakter

Het lijkt erop dat dit een heel gemakkelijk artikel is om iedereen te helpen zonder dat ik woorden hoef te gebruiken. De video is geen video van woorden, maar van beelden en plaatjes. Door de beelden te zien zul je beginnen te begrijpen hoe sterk emotioneel meesterschap een sleutelcomponent is van Nine Star Ki.

Als mama was ik verbaasd over de mogelijkheden die ons kleine Lichaam deed om elkaar pijn te doen tijdens mijn werkdag. Ik probeerde allerlei aanmoedigingsmethodes in de loop van de dag, maar niets hield mijn kleine vent gelukkig van binnen. Bij elke gelegenheid merkte ik dat het mijn kind was dat het eerst gekwetst werd. Hij deed mij pijn, hij deed ons allemaal pijn, want dit is wat mijn kind wilde of nodig had.

Ik zag de situatie steeds opnieuw gebeuren. Het kostte veel van mijn tijd en ik had echt zin om het op te geven. Ik voel me een mislukkeling als een drukke mama. Ik weet dat ik een verandering nodig heb, maar hoe verander ik in mijn eentje? Ik weet dat het tijd kost om alles af te leren wat ik door het leven van mijn kinderen heb verzameld. Mijn onderbewustzijn is moe en het kost tijd voor mijn hersenen om de achterstand in te halen.

Toen stuitte ik op de berichten die we op sommige Internet-groepen ontvingen in de vorm van opvoedkundige zinsnede ouderschap. Ik stuitte op de uitdrukking temper=conflictor, en het kostte me een paar weken om het woord in mijn Engels te vertalen. Het woord temperament geeft zoveel definitie aan onze kinderen. Als we deze term op onze kinderen toepassen, dan groeien ze op met veel om handen. Mijn kind heeft het gevoel dat het niet OK is om welke emotie dan ook bij anderen te uiten. Als mijn kind bijvoorbeeld lacht, kan hij zijn eigen lach niet inhouden omdat hij weet dat ik zal kijken.

Ik weet dat we allemaal willen dat onze kinderen uitblinken op school. Als ouders willen we hen hulpmiddelen aanreiken om hen te helpen academische onderwerpen te begrijpen, die kunnen worden beschouwd als modellen van zijn nieuw ontwikkelde kennis. We willen allemaal dat ze alle informatie absorberen en niet gemakkelijk opgeven, en dat omvat ook het uiten van gevoelens van geluk, teleurstelling; angst of een andere emotie.

Weet dat kinderen heel goed beginnen: zij kunnen lopen, praten, springen, achter de bal aanrennen en doen al veel meer dan wat wij ooit verwacht hadden. Ze hebben vaardigheden om in deze wereld te overleven; op elke hoek, hun wereld. Wij zijn alleen niet in staat om de gereedschappen die zij al hebben te herkennen, te erkennen of te gebruiken. Zijn of haar emotie bezit hem of haar.

In al deze belangrijke sleutelelementen wil ik dat je aandacht besteedt aan de woorden, want die zijn van cruciaal belang voor de ontwikkeling van je kind. Als je ze op welke manier dan ook ontkent, zal dat een heleboel emoties oproepen, van verdriet tot woede, frustratie tot hulpeloosheid. Als we ze zo vaak ontkennen, geef je ze niet de middelen om daarmee om te gaan.

Als ouders zijn we gepassioneerd over de gezondheid van onze kinderen, veel eten, veel activiteiten en te behalen diploma’s. We zijn gepassioneerd over de relaties van onze kinderen: hun familie, vrienden, en vooral hun leerkracht. We zijn gepassioneerd, enthousiast en enthousiast over hun spirituele en religieuze bewustzijn. Niet omdat we willen dat ze de kennis hebben, maar omdat we willen dat ze zich op hun gemak voelen, waar ze ook zijn.

Als je wilt dat je kind gelukkig blijft en genoeg vreugde heeft in wat hij of zij heeft, moet je in staat zijn je kind te accepteren waar hij of zij op dit moment is. Zo kun je alle vreugde en geluk absorberen die hij of zij heeft.

Zoek manieren om de gevoelens van uw kind te uiten, erken ze en ABC ze met goede wensen. Soms vinden ze nog steeds geen antwoord, verlies de hoop niet half. Nogmaals, de actie die u onderneemt zal meer dan één kind ten goede komen.

Als ik mijn kind op school zie, is hij voortdurend op zoek naar goedkeuring en heeft hij een ander temperament dan de andere kinderen. Het is zo positief in hem. Hij is blij, probeert veel leuke dingen te doen, met een glimlach en gelach.

Zo’n kind heb ik nog nooit gezien, ongeacht de leeftijd van de generatie. Ik heb altijd bewondering voor deze kinderen, want dit is wat onze kindertijd definieert.

Ik ben een nieuwe moeder en ik wil het beste voor mijn baby. Ik ben zo trots dat ik zwanger ben en ik kan de vreugde voelen van leven op de wereld te brengen. Ik wil niet meer moe zijn omdat ik de baby altijd alle aandacht geef. Ik wil hoe dan ook werken, om te wennen aan een fulltime baan en te gaan sparen voor dingen.

Mijn kind, dat geen zin heeft om ver te gaan, wil altijd bij mij zijn, zoveel als hij of zij wil. In feite vechten ze om bonnen, kranten enz. te krijgen, denkend dat ik ze zal brengen om ze in hun kamer te leggen zodra ze naar buiten komen door de opgewonden verwachting.

lees meer:

Leave a Reply

Your email address will not be published.